ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות בקרית אונו

    הובלות בקרית אונו

    חברת הובלות בקרית אונו

    הביקוש לשירותי הובלות בקרית אונו מרקיע שחקים. ככה זה בעיר שבשנים האחרונות מאופיינת בבנייה מואצת ודירוג גבוה בתחומי החינוך ואיכות החיים. זוגות צעירים ומשפחות רבות רוכשים דירה בעיר כדי להצטרף לסיפור ההצלחה, וכולם מחפשים חברת הובלות מקצועית ואמינה שתאפשר להם כניסה חלקה. אז כיצד בוחרים חברה מתאימה? ומדוע ״הובלות אשכנזי״ היא הבחירה האידיאלית עבורכם? הישארו עמנו.

    הובלות בקרית אונו – מחיר הוגן ומעבר חלק

    על כל לקוח שנהנה מתהליך הובלה חלק ונטול פגמים, יש אחר שיצא בתחושה רעה. כדי שאתם תהיו חלק מהקבוצה הראשונה, עליכם להקפיד ללא פשרות על הכללים הבאים:

    • רישיונות וביטוחים – אנשים רבים אינם יודעים כי על מנת להעניק שירותי הובלה מקצועיים, יש צורך ברישיונות עסק ואישורי עבודה מסודרים. לא כל חאפר עם משאית רשאי להעביר את חפציכם ולגבות על כך תשלום, ויש צורך ברישיון מוביל מטעם משרד התחבורה. בנוסף, יש צורך בהצגת כיסוי ביטוחי מלא, הן עבור העובדים והתכולה והן עבור רכוש צד ג׳. גם הצורך באישור עבודה בגובה והפעלת מנוף דרוש בהתאם לסוג ההובלה. דרשו לראות את כל אלה ותבטיחו לעצמכם מקצועיות מדרגה ראשונה.
    • פגישה מקדימה – מצאתם חברת הובלות שמחזיקה בכל האישורים הנדרשים? התעקשו על פגישה מקדימה לפני קבלת הצעת המחיר (למעשה, חברה רצינית תציע זאת בעצמה כחלק מתהליך ההתקשרות), על מנת שצוות החברה יאפיין את אופי ההובלה מבחינת תכולה ותנאי שטח. חברה שנותנת לכם הצעת מחיר ללא פגישה מקדימה היא אינה רצינית.
    • השילוש ה(לא) קדוש – ולבסוף מגיע שלב סגירת החוזה שגם בו חשוב להיות מסודרים. דעו לכם כי בשלושה נושאים מוגשות מאות תביעות מדי שנה כנגד חברות הובלה: אי-עמידה בזמנים, פגיעה בציוד וברכוש ו"ניפוח" המחיר מעבר למוסכם. המסקנה: תוודאו שכל הדברים האלו כתובים באופן ברור ומפורש בהסכם העבודה, תוך כדי הבהרות ברורות לגבי סכומי פיצוי ומחיר סופי.

    "הובלות אשכנזי" – מאות לקוחות מרוצים בקריות אונו

    כשאתם בוחרים בחברת ״הובלות אשכנזי״ לטובת הובלת הדירה או המשרד שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שכל הכללים שלעיל נשמרים. כבר למעלה מעשור שהחברה מבצעת הובלות בקרית אונו ושאר ערי האזור, ואין לקוח שלא מעיד על מקצועיות ואדיבות החברה והמחירים הנוחים. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר וצוות החברה ישמח לעזור גם לכם.

    הובלות קטנות בקרית אונו

    שירותי הובלות בקריית אונו מספקים מענה מקצועי ונוח למגוון צרכים בהם: מעבר דירה או בית, כניסה למשרד חדש, העברת פריטים בודדים כבדים וגדולים ועוד. מחיר ההובלה נקבע בהתאם להיקף הרכוש והתכולה שיש להעביר, המרחק בין הדירה הקיימת ולמעון החדש, הקומה אליה יש צורך להעלות את הרכוש, האם יש צורך לעשות שימוש במנוף ועוד. על מנת לוודא ולהבטיח כי הציוד והרכוש היקרים שלכם יגיעו בצורה בטוחה כאשר הם שלמים וללא פגע, הרי שחשוב לבחור בחברת הובלות מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום המספקת אחריות וביטוח התכולה. פנו עוד היום להובלות אשכנזי לקבלת שירות איכותי.

    הובלות דירה בקרית אונו

    לצד הובלות גדולות ומורכבות, חברת הובלות בקריית אונו, מציעה גם העברה של פריטים בודדים דוגמת מקרר, מכונת כביסה, ספה, כספת ועוד. מדובר בשירות חיוני ומועיל המספק פתרון נוח ומשתלם במקרים בהם אתם מעוניינים להוביל פריט אחד או מספר מצומצם של פריטים וזאת מבלי שאתם משקיעים סכומי כסף גבוהים. לצד ההובלה עצמה, תוכלו ליהנות ממגוון שירותים נלווים מועילים בהם: אריזה בידי צוות מיומן, אחסון של רכוש, סיוע בסידור החפצים שלכם במעונכם החדש ועוד. שירותי האריזה יחסכו לכם זמן רב והשקעת מאמצים ובמידת הצורך תוכלו לקבל קרטונים, נייר דבק ייעודי ומשטחים. אריזה נכונה תאפשר לכם לשמור על הסדר והארגון של החפצים שלכם, כך שבעת הפריקה, כל פריט ופריט יהיה נגיש. 

    ביותר, אלא לקבל מספר הצעות מחיר והמלצות מאנשים שאתם סומכים על דעתם. 

    שירותי הובלה בקרית אונו והסביבה

    חברת הובלות אשכנזי הינה חברה מובילה ומנוסה המספקת שירותי הובלות מקצועיים וזאת על ידי צוות עובדים מיומן ובאמצעות ציוד ומכשור מתקדמים. אנו מקפידים להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר וזאת תוך מתן דגש על אחריות ,אמינות, יחס אישי ומחירים אטרקטיביים.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא