ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות הוד השרון

    הובלות הוד השרון

    חברת הובלות הוד השרון

    מדי שבוע, אינספור אנשים מחפשים שירות הובלות הוד השרון והסביבה. מדובר בעיר שידועה באיכות החיים הגבוהה שהיא מציעה לתושביה, ועל כן הביקוש הרב. גם אתם מתכננים לעבור לשם ולשדרג את איכות חייכם? חברת ״הובלות אשכנזי״ תשמח לעזור לכם בכך עם שירות הובלות יוצא מגדר הרגיל. להלן סקירת שלבי ההתקשרות שלכם עמנו – משיחת הטלפון הראשונה ועד ההובלה בפועל.

    הובלות הוד השרון במחיר הוגן

    כל הליך הזמנת שירות הובלה הוד השרון אמור לכלול כמה שלבים ברורים:

    • שלב ראשון – שיחת הטלפון: בשיחה זו חשוב לא לקפוץ ישר לשאלת המחיר, אלא להתרשם מהמקצועיות של אנשי חברת ההובלה, מהסבלנות שלהם וכל דבר אחר החשוב לכם. בשיחה זו גם יש לתאר בקווים כללים את מעבר הדירה שלכם ולהשיב על מספר שאלות רלוונטיות (גודל הדירה, איזו קומה, סוג התכולה וכו').
    • שלב שני – מפגש מקדים: מרבית החברות מבקשות מפגש מקדים, בו הם יגיעו לדירה ממנה אתם עוברים. חשוב לא לוותר על מפגש שכזה, ואם החברה לא מציעה זאת, לדרוש בעצמכם! מפגש שכזה נותן תמונת מצב מדויקת יותר לקראת יום המעבר ומונע טעויות ותקלות במהלך ביצוע העבודה בשטח. למעשה, רק לאחר המפגש יוכלו לתת לכם הצעת מחיר סופית.
    • שלב שלישי – חתימת חוזה: הגעתם להסכמות? זה הזמן לחתום על הסכם מסודר, הכולל את כל מה שצפוי לקרות ועלול לקרות. אל תוותרו על עניין החוזה, ויתרה מכך – ודאו שנמצאים בו סעיפים המגנים עליכם במקרה של אי-הגעה, איחור מהותי, שבר או נזק לחפצים או לשטחים ציבוריים, אירוע מכוח עליון וכדומה.
    • שלב רביעי – יום ההובלה: תהליך ההובלה מתחיל, בדרך כלל, בשעות הבוקר ונמשך כמספר שעות. מומלץ להיות בסביבה בזמן התהליך, או לכל הפחות – זמינים בטלפון. ייתכן ותתבקשו לשמור מקום לחניית המשאית והמנוף מבעוד מועד. במקרה והזמנתם גם שירותי אריזה, התהליך יתחיל כמובן כמה ימים לפני. בדרך כלל יומיים יספיקו.

    שירותי הובלה בהוד השרון – לבחור במצוינות

    הובלות בהוד השרון והסביבה מבצעים רק עם ״הובלות אשכנזי״. אנו מתגאים באלפי לקוחות מרוצים ב-10 שנות הפעילות שלנו, ומציעים לכם את מגוון השירותים הנרחב ביותר. לקבלת פרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון או דף הקשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    הובלות באזור הוד השרון

    שירותי הובלות הוד השרון הינם חיוניים ומאפשרים לכם לעבור דירה או משרד בקלות ובנוחות רבה. בבואכם לבחור חברת הובלות, הרי שחשוב להקדיש תשומת לב לכמה פרמטרים ולבחון מספר גורמים ופרטים מראש. ראשית, עליכם להבין מהם הצרכים האישיים שלכם ולהבין היטב מה אתם מעוניינים להוביל ומה מיותר. בשלב השני, מומלץ לחפש מידע רלוונטי ברחבי הרשת וכן לקבל המלצות ממכרים, קרובי משפחה ואנשים שאתם סומכים על דעתם. לאחר מכן, בדקו האם מועד ההובלה שאתם מתוכננים אכן פנוי וזמין. לשירות מקצועי פנו אל הובלות אשכנזי מעלת שם בתחום.

    מובילים מומלצים בהוד השרון והסביבה

    על מנת להבטיח כי ההובלה שהזמנתם תעבור בצורה חלקה וללא תקלות והפתעות בלתי נעימות, הרי שמומלץ לחתום על חוזה כתוב עם חברת ההובלות הכולל ומפרט את כל הפרטים והשירותים שאתם מקבלים. תיאום לגבי מועד מדויק ופירוט של כל הפריטים והחפצים שאתם מעבירים כולל עלויות הינם חשובים וזאת על מנת שתהיו שקטים ביום המעבר עצמו. רובן של חברות הובלות הוד השרון מציעות ביטוח תכולה ומדובר בסעיף חיוני המבטיח כי החברה תהיה אחראית לשלמות הרכוש שלכם ובמקרה בו תתרחש תקלה וייגרם נזק לפריט כזה או אחר, הרי שתזכו לכיסוי ולפיצוי כספיים הולמים.

    הובלות הוד השרון מחירים ללא תחרות

    שירותי הובלות מספקים מענה ופתרון מקצועי ונוח למעבר דירה או משרד וזאת בצורה חלקה ובטוחה. צוות אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ידאג להעביר את הרכוש היקר שלכם בצורה בטוחה עד לפתח מעונכם החדש וכל זאת באחריות ובמסירות. חברת הובלות אשכנזי הוקמה בשנת 2010 ומתמחה במן שירותי הובלה, אריזה, אחסון חפצים, עבודות מנוף, עבודות נגרות ועוד. החברה שמה לה למטרה להיות מובילה בתחומה וזאת תוך מתן מענה איכותי ומדויק לצרכי הלקוח. בכל שאלה, פנייה והזמנה, אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי, באחריות ובמחירים אטרקטיביים.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא