ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלה עם מנוף במרכז

    הובלה עם מנוף במרכז

    חברת הובלה עם מנוף במרכז

    כאשר עולה הצורך בביצוע הובלה עם מנוף במרכז הארץ, יש להתקשר רק עם הטובים ביותר. מדוע הדבר חשוב? מפני שרק חברת הובלה איכותית אכן תחזיק באלמנט שכזה, בנוסף לאלמנטים נוספים שיקלו על הליך ההובלה. בחברת "הובלות אשכנזי" מציעים לכם בדיוק את זה ומסוגלים לבצע כל משימת הובלה לשביעות רצונכם המלאה. להלן מספר תרחישים בהם כדאי לכם להזמין את השירות.

    שירותי הובלה עם מנוף במרכז הארץ – מתי הדבר נדרש?

    הובלת תכולת דירה, משרד או הובלה של מספר פריטים בודדים ממקום למקום, לעיתים עשויה להיתקל במגבלות שונות המצריכות שימוש במנוף. אלמנט זה מאפשר להעביר את כל התכולה דרך המרפסת היישר אל רכב ההובלה, ללא שום צורך בנשיאתה דרך חדר המדרגות הצר. השימוש במנוף מומלץ במצבים הבאים:

    • אין בבניין מעלית – סחיבת ציוד במעלה המדרגות לוקחת זמן רב וגם חושפת את התכולה המועברת לפגיעות וחבלות.
    • מפתחים צרים – דלתות צרות מדי, מעברים צרים בחדרי המדרגות וכו'. במצבים שכאלו קשה מאוד עד בלתי אפשרי להוביל תכולה מסוימת באמצעות סבלים בלבד.
    • כמויות ומשקלים גדולים – כאשר מדובר בכמויות גדולות של תכולה ו/או בחפצים בעלי משקל רב, מנוף משמש כדרך המהירה והבטוחה ביותר להעברת התכולה אל רכב ההובלה ובחזרה לנקודת היעד.

    יש לציין כי כל חברת הובלות שמציעה שירותי מנוף צריכה להיות מצוידת בכל האישורים הנדרשים לכך, דוגמת אישור הפעלת מנוף, אישור עבודה בגובה וביטוחים על העובדים והתכולה המועברת. בדקו זאת מראש על מנת לא ליפול על חאפרים למיניהם שיסבכו אתכם.

    שירותי מנוף מקצועיים שיספקו לכם שקט נפשי

    כשמחפשים שירותי הובלה עם מנוף במרכז הארץ, יש רק חברה אחת שאפשר לסמוך על שירותיה – "הובלות אשכנזי". החברה מחזיקה בכל האישורים הנדרשים על מנת לספק שירותי מנוף מקצועיים, כמו גם את כוח האדם המתאים ביותר למשימה. בנוסף, תוכלו להזמין דרכה שירותים נלווים נוספים אשר יקלו עליכם את הליך ההובלה, החל משירותי אריזה יעילים ועד שירותי אחסון לתקופת זמן בלתי מוגבלת. למידע נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון או בדף יצירת הקשר ולקבל את כל הפרטים.

    הובלה כולל מנוף במרכז הארץ

    חברות רבות מציעות בימינו שירותי הובלה כולל מנוף. שירות זה מייעל מאוד את הליך ההובלה ובחברת ״הובלות אשכנזי״ מחזיקים בכל האישורים הנדרשים על מנת לבצעו בצורה בטוחה. באילו תרחישים כדאי לכם לשקול להזמין שירותי מנוף במסגרת משימת ההובלה? להלן התשובה.

    הובלה כולל מנוף – מתי כדאי להשתמש בשירות?

    השימוש במנוף לצרכי הובלת דירות הפך להיות פופולארי בשנים האחרונות, וזאת בשל מספר סיבות ותרחישים:

    • מניעת ריבים ונזקים – יותר ויותר ועדי בתים בדירות חדשות בבנייה רוויה החלו לאסור על שימוש במעליות בעת הובלת תכולת דירה בבניין. הטענה של אנשי הוועד היא שהובלת תכולת דירות במעליות ובחדרי מדרגות עשויה לגרום לנזקים גם אם מדובר בסבלים מנוסים. השימוש במנוף מונע הן את הריבים עם השכנים והן את הסיכוי לנזקים.
    • חדרי מדרגות צרים, מעליות קטנות – גם אם כן מקבלים את הסכמת הוועד, במקרים רבים קשה עד בלתי אפשרי להעביר את חלק מתכולת הדירה לאורך המדרגות ללא גרימת נזק לדלתות, קירות והתכולה עצמה. הכוונה לפריטים גדולים במיוחד כמו פסנתר, מיטה זוגית ועוד. מנוף פותר את הבעיה לחלוטין.
    • דלתות צרות – לעיתים, חלק מתכולת הבית אינה יכולה לעבור דרך מפתני הדלתות אלא רק דרך פתחי החלונות הגדולים הפונים לכביש. הצבת מנוף ממש מתחת לחלון או המרפסת מאפשרת העברה נוחה ומהירה של אותם הפריטים.
    • קומה גבוהה ללא מעלית – הובלת תכולה רבה מקומה גבוהה ללא מעלית לוקחת זמן רב ומייקרת את עלות העבודה. זה נכון ששירותי מנוף בכל זאת יצריכו מכם תוספת כספית מסויימת, אך הדבר יהיה משתלם פר שעה מאחר ותהליך ההובלה יתקצר בשעתיים לפחות.

    הובלות כולל מנוף מבצעים עם חברת אשכנזי

    אם אתם זקוקים לשירות הובלה הכוללת מנוף, ומחפשים את המומחים ביותר לשם כך, התקשרו עוד היום אל חברת ״הובלות אשכנזי״. אנו מחזיקים בכל האישורים הנדרשים, ביטוח מקצועי מקיף וכוח אדם מיומן. בנוסף, דרכנו תוכלו לקבל גם שירותים נלווים נוספים שיקלו עליכם את משימת ההובלה, לרבות שירותי אריזה ופריקה מקצועיים, שירותי נגרות, אחסון ועוד. כל שנותר לכם זה ליצור עימנו קשר ולקבוע פגישה לשם קבלת הצעת מחיר משתלמת. מצפים לשיחתכם!

    הובלה עם מנוף מחיר משתלם במיוחד

    מעבר של דירה, בית או משרד מצריכים ביצוע הובלה, כאשר בחלק מהמקרים, יש צורך בהזמנת הובלה עם מנוף במרכז. העברה והובלה של חפצים גדולים וכבדים במיוחד שנדרש להעלות אותם לגובה רב, מתבצע  באמצעות מנוף ייעודי. מדובר בשירות חיוני הנדרש במקרים בהם יש צורך בהעברת פריטים במקומות שאינם נגישים למעבר, כאשר חדר המדרגות הינו צר באופן מיוחד או כאשר הבניין הינו גבוה ואין בו מעלית. בכל המקרים הללו, ניתן ואף מומלץ לשקול השכרה של שירותי הובלה עם מנוף במרכז לפי שעה, הובלות אשכנזי הם הטובים עבורים.

    הובלת דירה עם מנוף

    המחיר של שירותי הובלה עם מנוף במרכז משתנים במידה ומדובר בפרויקט מורכב וכן בהתאם לתקופות בשנה בהן יש עומס והאזור בארץ. כאשר אתם מבקשים לקבל הצעת מחיר עבור שירות ההובלה עם מנוף, חשוב לעדכן את אנשי המקצוע המומחים בכל הפרטים הרלוונטיים וזאת על מנת לקבל הצעה התואמת את הצרכים שלכם. השכרת שירותי הובלה בעזרת מנוף מהווה פתרון מצוין למגוון מצבים בהם הסבלים והלקוחות עומדים חסרי אונים מול דירות הממוקמות בקומות גבוהות, ללא גישה לחדר מדרגות או למעלית. חוסר אונים זה נפתר ומנוטרל כאשר אנו שוכרים שירותי מנוף המאפשרים לנו לבצע את משימת ההובלה, ההעמסה והפריקה בקלות, ביעילות ובמהירות. תפעול המנוף מחייב ידע, ניסיון ומיומנות מקצועיים ומשום כך, השירות ניתן על ידי צוות מיומן שהוכשר באופן מיוחד לביצוע המשימה. 

    העברת דירות עם מנוף

    חברת הובלות אשכנזי הוקמה בשנת 2010 ומאז היא הפכה לאחת מחברות ההובלות המובילות במדינת ישראל. לאורך השנים, צברנו ניסיון מקצועי רב ומוניטין המציבים אותנו בין החברות המקצועיות והאמינות ביותר בתחום. אנו מספקים מגוון שירותים בהתאם לצרכי הלקוח בהם: אריזה, הובלה, פריקה, שירותי מנוף, אחסון חפצים, עבודות נגרות ועוד.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא