ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלת דירה ומשרדים – הובלת דירה בצורה מסודרת

    הובלת דירה ומשרדים – הובלת דירה בצורה מסודרת

    כל משפחה שמגיעה אל ההחלטה לעבור דירה, יודעת שיש עוד דרך ארוכה וקשה עד שיגיעו אל המנוחה והנחלה. ההחלטה על זהות הדירה החדשה, הבדיקות שצריך לעשות לפני הרכישה, וכמובן – המעבר עצמו שכרוך בהרבה מאוד לחץ ומאמץ. החלק העיקרי והקשה ביותר ביום המעבר הוא נושא ההובלה. בסופו של דבר, מדובר על רהיטים ופריטים שאנחנו קשורים אליהם ואוהבים אותם, ורוצים שהם יגיעו שלמים לדירה החדשה. ועל כן, חשוב לבחור חברת הובלות דירה במרכז שתבטיח לכם העברה זהירה של כל החפצים. חברת הובלות אשכנזי עוסקת כבר 13 שנה בתחום ההובלות והיא תשמח לבצע עבורכם הובלות דירה  או בכל מקום אחר בארץ.

     הובלות דירה במרכז – כמה זה עולה?

    המחיר עבור הובלות בכל מקום אחר בארץ, תלוי בכמה משתנים. לדוגמא, הובלה של דירה עם הרבה חפצים כבדים תעלה יותר כסף מאשר הובלה של תכולת דירה ללא פריטים כבדים. כמו כן, מרחק גדול בין הכתובת הישנה לחדשה מעלה גם הוא את המחיר. חשוב לשים לב שאתם עוברים עם חברת ההובלות על כל הרהיטים שיש לכם בבית ומקבלים הצעת מחיר סופית אשר תבטיח לכם שבסיום ההובלה תשלמו בדיוק את הסכום שעליו דיברתם ללא תוספות נסתרות או חיובים על דברים שחברת ההובלות תטען שהיא לא ידעה מראש על קיומם.

    הובלות אשכנזי – הובלות במחירים משתלמים

    אם גם אתם נמצאים לפני מעבר דירה ורוצים להיות רגועים שבחרתם בחברת הובלות שתעשה את העבודה כמו שצריך, כדאי לכם להכיר את חברת הובלות אשכנזי, החברה המובילה בישראל בתחום ההובלות. החברה מספקת שירותי הובלות עבור דירות ומשרדים בכל רחבי הארץ, ומאפשרת גם שירות אחסנת חפצים ושירותי אריזה ופריקה. החברה נוסדה ע"י מיקי אשכנזי שהינו בעל 15 שנות ניסיון בתחום ההובלות, והיא מבצעת הובלות על ידי צוות סבלים מנוסה אשר ידאג לשלמות החפצים שלכם ויעשה את העבודה בצורה זהירה אך זריזה ויעילה. אז אל תהססו! פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולתת לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור הובלות דירה במרכז.

     

     

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא