ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    שירותי אריזה ופריקה

    שירותי אריזה ופריקה

    שירות אריזה למעבר דירה

    אנו בהובלות אשכנזי מסוגלים להפוך את חווית המעבר בכלל והאריזה בפרט לחוויה נעימה וחיובית ולאפשר לכם להתמקד בעיקר.

    יש לזכור: היתרון הגדול ביותר של שירות האריזה הינו העובדה שהלקוח נמצא בסביבה הטבעית שלו ממש עד ליום ההובלה והאריזה מה שמתגלה בסופו של דבר כיתרון ענק המאפשר להוריד מתחים ולחצים מיותרים שמתגלים בדרך כלל בימים שקודמים למעבר.

    הצוותים שלנו אורזים,עוטפים, מאחסנים ובסוף התהליך פורקים חזרה מהארגזים ומסדרים חזרה בארונות באופן יעיל ואסתטי.

    *יש אפשרות לצוות בנות.

    שירותי האריזה שלנו ניתנים תוך כדי שימוש בציוד חדש ונקי.

    אריזה נכונה בתהליך מעבר הדירה יכולה בקלות לשמור על שלוותכם ולוודא שחפציכם ישמרו על ידי צוותי האריזה שלנו

    שירות אריזה למעבר דירה, בית או משרד

    עוברים דירה בזמן הקרוב? מתוסכלים מכמויות החפצים שיש לארוז? שירות אריזה למעבר דירה הוא הדבר שיעזור לכם להעביר את התקופה המלחיצה שלפניכם. בחברת "הובלות אשכנזי" תוכלו לקבל אותו כחלק בלתי נפרד משירותי ההובלה של החברה, עם צוות אורזים מקצועי שיקל עליכם. מה כולל השירות ומהם יתרונותיו? להלן התשובות.

    שירות אריזה למעבר דירה – אינספור יתרונות שמשחררים מהלחץ

    כל מי שעובר דירה יודע שהדבר היותר מלחיץ ומציק בתהליך הוא השלב שלפני המעבר עצמו, ואנחנו מדברים על שלב האריזה. חברות ההובלה המובילות הבינו את התסכול הרב שנוצר, ובהתאם לזאת החלו להציע בשנים האחרונות שירותי אריזה מטעמן. שירות זה מספק מספר יתרונות ברורים:

    • חיסכון בזמן – האורזים של החברה מבצעים את פעולתם מהר מאוד וכל תכולת הבית שלכם נארזת תוך מספר שעות ולא לאורך מספר ימים. למעשה, תוכלו להמשיך ולבצע שימוש בכל הפריטים בביתכם עד מספר שעות בלבד טרם המעבר בפועל.
    • אריזה מקצועית – לאורזים יש את כל הכלים על מנת לבצע אריזה ברמה גבוהה (פצפצים, ניילונים וכו'), כך שלא ייגרם שום נזק לפריטים שלכם. גם הקרטונים שייעשה בהם שימוש הם חדשים ונקיים לגמרי ולא כאלה ששלפתם מפח הזבל של הסופרמרקט הקרוב לביתכם.
    • פירוק זהיר ובטוח – שירותי האריזה כוללים גם פירוק בטוח של שידות, שולחנות, ארונות, מיטות וכל פריט ריהוט גדול אחר שצריך לפנות מביתכם. הדבר מבוצע ע"י עובדים מקצועיים ומנוסים (נגרים בשילוב סבלים), כשכל הפריטים מפורקים באופן זהיר ונארזים בצורה שמונעת חבלות, שריטות ופגיעות אחרות.
    • סימון חכם – בסוף תהליך האריזה כל הארגזים מסומנים בצורה חכמה כך שקל מאוד יהיה לבצע פריקה של התכולה בסדר הנכון. במידה ותהיו מעוניינים תוכלו אף להשתמש בשירות ההפוך לאריזה, הלא הוא שירות הפריקה, בו כל התכולה תסודר במקומה החדש ע"י צוות האורזים.

    אריזה והובלה בחבילה אחת

    שירות אריזה למעבר דירה הוא חלק ממגוון השירותים הנרחב שתמצאו אצל חברת "הובלות אשכנזי". השילוב הנהדר שבין צוות האורזים והסבלים של החברה מורגש היטב בשטח ומאפשר להם לעמוד בכל משימת הובלה על הצד הטוב ביותר. אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון או בדף יצירת הקשר לשם קבלת הצעת מחיר משתלמת שכוללת את כל היבטי המעבר – משלב האריזה ועד לפריקה בביתכם החדש.

    הובלות כולל אריזה

    אם עד לפני שנים לא רבות, שירות הובלה כלל העברת חפצים ממקום למקום ותו לא, הרי שכיום הובלות כולל אריזה נחשבות לדבר סטנדרטי. חברת "הובלות אשכנזי" הוותיקה מציעה לכם להיעזר בשירות המבורך הזה, וליהנות מהיתרונות הרבים שבעניין. אלו יתרונות? הישארו עמנו.

    הובלות כולל אריזה – מהירות, יעילות ובלי שמפו שנשפך…

    • מהירות – גם אם עזרתם לעשרות חברים לארוז את חפציהם בעבר, עדיין אריזה של אנשי מקצוע תהיה מהירה יותר ובאופן משמעותי. ראשית כל, כי הם מספר אנשים ולא אחד או שניים, ושנית – כי הם עושים זאת במשך שנים. תקופת מעבר דירה נחשבת ללחוצה גם ככה, אז בואו לחסוך זמן בתהליך המתיש הזה.
    • יעילות – אף על פי שאריזה איננה פעולה הדורשת דוקטורט, עדיין מיומנות וניסיון עשויים לעשות את ההבדל. אריזה מקצועית תמיד תהיה יעילה יותר, תחסוך לכם זמן בפריקה ותמנע מהאויבים הגדולים של תהליך ההובלה – הבלגן והכאוס – להשתלט לכם על המצב.
    • מינימום סיכון – מי מכם לא היה חלק מהסיטואציה שבה אריזה תמימה, בין אם במעבר דירות ובין אם במזוודה לחופשה, הפכה לעיסה של בגדים משומנים בסבון / שמפו / קרם / כל האפשרויות גם יחד. יתרה מכך, אריזה לא מקצועית מסתיימת פעמים רבות בשבר של דבר-מה יקר ערך, מה שעלול לגרום לכם לשלם יותר מאשר אם הייתם משלמים על שירות האריזה.
    • סימון ארגזים – עניין פעוט ומובן מאליו, לכאורה, אך כזה שמסייע המון בפריקה, הן מבחינת זמן והן מבחינת נוחות. הסימון מסייע להעמיס את הארגזים בסדר הגיוני ומייעל את תהליך ההובלה. סימון הוא ממש לא רק רישום "מטבח", "חדר עבודה" וכו', אלא הרבה מעבר לכך, וצוות אורזים מקצועי ידע כיצד לבצע זאת.

    הובלה כולל אריזה – ללכת על בטוח עם "הובלות אשכנזי"

    בתחום ההובלות אין טעם לקחת סיכונים מיותרים ומוטב ללכת על הטוב ביותר. כאשר אתם בוחרים בחברת "הובלות אשכנזי" לטובת המשימה, אתם בוחרים במקצועיות מדרגה ראשונה ומצטרפים לאלפי לקוחות מרוצים. החברה מציעה שירותי הובלות כולל אריזה, פריקה, פירוק רהיטים והרכבתם, אחסון ועוד, מה שמאפשר לכם מעבר חלק מ-א' ועד ת'. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעזור גם לכם במעבר הדירה/המשרד הקרוב שלכם.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא