ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות דירה במרכז

    הובלות דירה במרכז

    אם היו מבקשים מכם תיאור נאמן של המוביל האידיאלי שלכם הייתם מבקשים שהוא יהיה המוביל שיארוז, יוביל, יניח במקום ואולי אף יפרוק ויעשה עבודות תיקון קלות של נגרות, אולי גם ישמור ויאחסן אצלו כל מה שלא נחוץ לכם בית ואתם לא רוצים לזרוק. במקרים כאלה, כאשר אתם מחפשים חברה של הובלות דירות במרכז, מומלץ שתבדקו חברות שמציעות לכם שירותי מעטפת שונים כמו אלה שבתיאור הנ"ל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם יכולים להיעזר בבעלי המקצוע שיכולים להפסיק ולעשות יורת מכם בדרך כלל בתחום זה. חברת הובלות שם אורזת את החפצים מציגה בדרך כלל יתרו עצום ללקוחות. הם אורזים במהירות מבלי להתברבר בשטח ולבזבז זמן, והם גם אורזים הכל באריזות הנכונות ובמינימום טרחה וארגזים. כך שתוכלו להיות בטוחים שכל חפצי הערך שלכם מגיעים בשלום למקומם.

    אריזות והובלת דירות במרכז

    היום אורזים כל דבר בצורה מקצועית משום שברור הקשר בין האריזה הנוחה והנכונה לבין צמצום השברים והתקלות של ההובלה. משרדים וחברות יודעים יפה מאוד עד כמה חשוב להוביל נכון תכולת עסק ולכן חברת הובלות חייבת להתמחות גם בכך. הובלות דירה בתל אביב ובכל אזור המרכז אינן שונות, משום שהיום תכולת דירה מורכבת מרכוש יקר ערך ורגיש לטיפול, וכן התמקצעות הענף הייתה אך צפויה. כאשר גם אנשי המקצוע מטפלים בכל שאר התכולה ומוצאים לה מקום אחסון או שהם יכולים לטפל גם בשיפוצים קלים בדירה, זוהי המעטפת של השירותים שתשמחו לקבל מכל חברה כזאת, בוודאות.

    חברה להובלת דירות במרכז – אשכנזי הובלות

    במקרים שבהם אתם מחפשים חברת הובלות במרכז מנוסה ואמינה אתם יכולים לסמוך על חברה כמו מיקי אשכנזי, חברה שיש לה ותק של שנים וניסיון בכל סוגי ההובלות. מתוך כך פיתחו שם את שיטות האריזה שלהם ואת מתן הפתרונות השונים לכל מי שזקוקים לתיקונים, עבודות נוף להובלות וכדומה. האחריות והניסיון אינם מתשרים על איכות העבודה ועל השירותיות ולכן אתם יכולים לקבל מהם את מלוא השירותים שנחוצים לכם ולהבטיח שהתכולה שלכם תגיע לדירה החדשה בשלום, ועם הביטוח המתאים מפני הנזקים.

    חברת הובלות דירה במרכז

    אם גם אתם מחפשים חברת הובלות דירה במרכז הארץ, אנחנו בטוחים שכבר גיליתם עד כמה הדבר מסובך. אינספור חברות מתחרות על כספכם ואתם בוודאי רוצים לקבל החלטה נכונה בעניין. בשורות הקרובות נציג בפניכם את הטעויות הנפוצות שמוטב שלא תעשו במהלך החיפושים, ואף נכיר לכם את אחת מחברות ההובלה היותר מומלצות באזור המרכז. אנחנו מתכוונים לחברת "הובלות אשכנזי" כמובן.

    בחירת חברת הובלות דירה במרכז הארץ – הטעויות שאסור לעשות

    • נקדים ונאמר – על טעויות בהתנהלות מול חברת ההובלות שלכם, אתם עלולים לשלם ביוקר. הן מבחינה כספית, הן מבחינת זמן והן מבחינת כאבי ראש מיותרים. אז הנה-הן הטעויות הנפוצות והגדולות מכולן:
    • ויתור על מפגש מקדים – בין אם מתוך מחסור בכוח אדם, היעדר זמן או סתם מעצלנות מיותרת, חברות שונות מנסות לוותר על המפגש המקדים בבית הלקוח. במרבית המקרים היעדר מפגש שכזה יוביל לאינספור בעיות, תקלות ואתגרים מיותרים ביום ההעברה עצמו.
    • חוזה שלא מכסה את כל מה שצריך – "זה בסך הכל חוזה סטנדרטי", יאמרו לכם בחברות הובלה רבות. אז זהו, שהמציאות מעט שונה. נכון שסעיפים רבים מופיעים במרבית החוזים, אך חשוב לוודא שכתוב במפורש מה קורה במקרה של איחור משמעותי, שבר או נזק לחפצים, קנס בעקבות השלכת תכולה במקום לא חוקי וכדומה.
    • לא לבדוק על מכלול השירותים של החברה – חברות רבות מציעות מגון שירותים נלווים, כמו אריזה ופריקה, אחסון, עבודות נגרות ועוד. בדקו מה מציעה החברה שלכם ושקלו היטב האם שווה לכם להשקיע עוד קצת כסף ולהפוך את השירות לשלם יותר.
    • להתייחס רק לנושא המחיר – אם אתם מאלו שמצלצלים לחברת הובלות וישר שואלים על המחיר, כדאי שתפסיקו. המחיר חשוב, אבל בהחלט לא הפרמטר העיקרי. אם תבחרו בהכרח בחברה הזולה מכולן, סיכויים גבוהים שתקבלו שירות לוקה בחסר ולא מקצועי דיו.

    הובלת דירה במרכז הארץ – הבחירה הנכונה

    ויש טעות נוספת: לא לבחור ב-״הובלות אשכנזי״. עם למעלה מעשר שנות ניסיון, צוות מיומן ואכפתי, ציוד מתקדם ומגוון שירותים, הבחירה בחברת "הובלות אשכנזי" היא הבחירה הנכונה ביותר עבור הובלות דירה במרכז הארץ. אז צרו עימנו קשר והיווכחו בעצמכם.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא