ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    חברה מקצועית ומיומנת במרכז

    חברה מקצועית ומיומנת במרכז

    אם אתם מחפשים חברת הובלה במרכז הגעתם למקום הנכון. אשכנזי הובלות מומחים בשירותי הובלות ומספקים את השירות מעל 15 שנים באהבה רבה. החברה מספקת מגוון שירותים במקום אחד, החל מהובלת דירות, משרדים, מפעלים, חנויות ועד להובלות של פריטים בודדים, הובלות סטודנטים ועוד. שירותי ההובלות של החברה הם מהשירותים הפופולריים ביותר באזור המרכז ולכן כדאי להזמין את שירותי ההובלה מראש, זמן רב ככל האפשר ממועד ההובלה הרצוי. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    איך לבחור חברת הובלה במרכז ועל מה חשוב לשים דגש?

    • מוניטין וביקורות – חפשו חברות הובלה מבוססות עם מוניטין חזק באזור המרכז או העיר שלכם. בדקו ביקורות והמלצות מלקוחות קודמים כדי להעריך את שביעות הרצון הכללית שלהם משירותי ההובלות של החברה
    • רישוי וביטוח – וודאו שחברת ההובלות היא בעלת רישיון מתאים לסוג הרכב שהיא עושה בו שימוש. כמו כן וודאו שהחברה מספקת כיסוי ביטוחי הולם לציוד שלכם בשירות ההובלה.
    • ניסיון ומומחיות – בחרו בחברת הובלות עם ניסיון של שנים בענף ורזומה עשיר של הובלות מוצלחות. בדקו אם יש לחברה התמחות מסוימת או משהו ייחודי לה כמו שירות אריזה או פירוק רהיטים.
    • מגוון שירותים – בדקו את מגוון השירותים שמציעה חברת ההובלות, לרבות אריזה, העמסה, הובלה, פריקה ואולי אפילו הובלה עם מנוף או אחסון הפריטים.
    • תמחור שקוף – בקש הערכות עלויות מפורטות ושקופות מהחברה. שימו לב כי מחיר נמוך מדי עשוי לגרום להפחתה משמעותית באיכות השירות ולהדליק נורה אדומה.
    • חוזה בכתב – במידה ואתם מזמינים את חברת ההובלות מראש ולא מהיום ליום – הקפידו תמיד על חוזה כתוב המתאר את כל תנאי שירות ההובלה.

    שירותים משלימים להובלה במרכז:

    אם אתם מחפשים חברת הובלה נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך, בהובלות קטנות וגדולות כאחד. בין היתר החברה מספקת גם שירותים משלימים להובלות במרכז: שירותי פריקה, אריזה, הרכבה, אחסון ועוד. אם אתם זקוקים לשירותי הובלות מיוחדים כמו הובלה של פריטים בודדים או הובלה עם מנוף, צרו עמנו קשר מראש ככל האפשר.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא