ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    איך לבצע הובלות קטנות בתל אביב

    איך לבצע הובלות קטנות בתל אביב

    מעבירים את משרד שלכם בקרוב? עוברים דירה ממש אוטוטו? סימן שאתם צריכים חברת הובלות. חברת הובלות תדאג להעביר לכם את כל הציוד והרהיטים מהמקום הישן למקום החדש בבטחה. כשמחפשים חברת הובלות חשוב לשים לב של השירות שהיא נותנת, כלומר זמינות ועמידה בזמנים, המחיר ההוגן שהיא מביאה ומקצועיות וניסיון. לא משנה אם מחפשים הובלות גדולות או הובלות קטנות בתל אביב, חשוב לבדוק את הדברים האלו מראש. אם אתם מחפשים את החברת ההובלות המושלמת בשבילכם, אתם מוזמנים להפסיק לחפש, כי אנחנו הובלות אשכנזי עומדים בכל הקריטריונים ומעבר להם של חברת הובלות אמינה ומקצועית.

    הובלות אשכנזי – הובלות קטנות בתל אביב

    בין אם מדובר בהובלות גדולות או הובלות קטנות בתל אביב, אנחנו הובלות אשכנזי כאן שבילכם. עם שירות בלתי מתפשר ומאות לקוחות מרוצים תהיו בטוחים שלא תתאכזבו. אנחנו מצעים מגוון רב של שירותים, לדוגמא-
    שירותי הובלה קלאסיים- אם אתם עוברים דירה או משרד ואתם זקוקים לשירות הובלה, אנחנו נשמח לעמוד כאן לשירותם!
    שירותי נגרות- לכל אחד יש את הרהיט הזה (או אפילו יותר מאחד) שאין שום סיכוי שהוא עובד בדלת הבית. שירות הנגרות שלנו מספק את הנגרים המקצועיים ביותר לפרק לכם את הרהיט במקום הישן ולהרכיב אותו במקום החדש, מבלי שתחושו בהבדל.
    שירותי אריזה- במקום להתחיל לחפש מקום במרכז שמוכר קופסאות אריזה וכל הנלווה אליהם, אנחנו הובלות אשכנזי נדאג לכם לכל ציוד האריזה שתצטרכו.
    שירותי אכסון- צריכים לאכסן את הציוד שלכם לכמה ימים? המחסנים שלנו בראשון לציון ופתח תקווה נועדו בדיוק בשביל זה! מחסנים (לא מכולות) שתוכלו לשים את הציוד שלהם בלי דאגות.

    על הובלות אשכנזי

    הובלות אשכנזי הוקמה ב2010 על ידי מיקי אשכנזי, שהוא בעצמו בתחום כבר מעל 15 שנה. בגלל שהוא בתחום ההובלות שנים, הוא דמיין בדיוק איך תראה חברה ההובלות שלו מבחינת שירות, מקצועיות ומחיר. המחיר נקבע על פי כמות הדרים שתצטרכו להעביר והמרחק בין מקום המוצא ליעד, וכמובן שיש הבדל בין הובלות גדולות אל מול הובלות קטנות בתל אביב.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא