ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    איפה תקבלו שירות אריזה למעבר דירה?

    איפה תקבלו שירות אריזה למעבר דירה?

    מזל טוב על מעבר הדירה הקרב! כמה שהתרגשתם לכבוד המעבר. כבר שנים שאתם מתכננים איך הדירה תראה וחולמים על יום המעבר. ממש רגע לפני שעורים דירה, צריך להחליט איזה ריהוט אתם לוקחים ומה אתם זורקים, תורמים או מוכרים. אחרי שבחרתם מה תעשו את כל הציוד, יש צורך בבחירת חברת הובלה. חברת ההובלה שאתם צריכים לבחור תלויה בתמחור שיהיה הגיוני, מקצועיות בלתי מתפשרת ורמת שירות הכוללת עמידה בזמנים, זמינות וכמובן שירות אריזה למעבר דירה. בימים אלו אין זה פשוט למצוא חברת הובלות אשר מציעה את כל אלו יחד, בעיקר שירות אריזה למעבר דירה, אך אל חשש, חברת הובלות כזו קיימת והיא לא אחרת מאשר הובלות אשכנזי. הובלות אשכנזי היא חברה בעל ותק רק ומאות לקוחות מרוצים שאנחנו בטוחים שתהיו מרוצים מאוד מהשירות שאנחנו נביא לכם.

    הובלות אשכנזי – שירות אריזה למעבר דירה

    אם שירות אריזה למעבר דירה הוא חלק בלתי נפרד מהדרישות שלכם לחברת הובלות, מזל שאנחנו הובלות אשכנזי כאן. מלבד שירותי הובלה קלאסיים, שאותם אנחנו מבצעים ללא שום טעות, אנחנו מציעים מגוון שירותים שונים, למשל, שירות אריזה למעבר דירה. השירות כולל הספקה של קופסאות וחומרי אריזה נלווים ועזרה באריזה עצמה. בנוסף לשירות זה, אנחנו מספקים שירותי נגרות ושירותי אכסון. שירותי נגרות כוללים פריקה והרכבה בחזרה של רהיטים גדולים שסביר להניח לא יעברו בדלת, מבלי שבכלל תבחינו בהבדל. שירותי אכסון נועדו על מנת שיהיה לכם איפה לשים את כל הציוד שלכם במידה ויום הפינוי מגיע הרבה לפני יום הכניסה לדירה החדשה.

    איתכם בכל צעד

    הובלות אשכנזי יהיו איתכם בכל צעד במעבר. החל משיחת הטלפון הראשונה ועד לרגע בו כל הציוד מוכן כבר בדירה החדשה, אחר שירות אריזה למעבר דירה. החברה שהוקמה בשנת 2010 על ידי מיקי אשכנזי כיום היא בעלת מוניטין גבוה ומובילה בתחום ההובלות במרכז. מגוון השירותים שהיא מציעה, מקצועיות בלתי מתפשרת, מאות לקוחות מרוצים מדי שנה ושירות מעבר למצופה הם אלה שגורמים להובלות אשכנזי להיות מובילים בתחום ההובלות.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא