ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הכל אודות הובלות בעמק חפר

    הכל אודות הובלות בעמק חפר

    זקוקים להובלה לקראת מעבר דירה או מעבר משרד? מחפשים מחסן לשים בו את רהיטי הביניים שלכם? נמאס לכם לחפש חומרי אריזה? לכל אלו חברת הובלות אמינה עם שירות מעולה תוכל לעזור לכם. כשמחפשים הובלות בעמק חפר, במרכז או בכל אזור אחר, חשוב לשים לב שהיא מדייקת בזמנים, מקצועית ביותר, עם המלצות רבות וניסיון רב. אם אתם מתקשים למצוא חברת הובלות כזו, אתם יכולים להפסיק לחפש, כי הובלות אשכנזי עונים בדיוק על מה שאתם מחפשים! הובלה, אכסון ואריזה- עושים רק דרך הובלות אשכנזי!

     מגוון השירותים שלנו – הובלות בעמק חפר

    רבות מדברים על שירות הובלות בעמק חפר של הובלות אשכנזי, ולא סתם. מגוון השירותים שהיא מציעה לא מופיע בכל חברת הובלות. השירותים שאנחנו נותנים לדוגמא הם
    העברת דירות ומשרדים אנחנו מספקים שירותי העברת דירות ומשרדים בכל המרכז. אנחנו נגיע בדיוק בזמן שתיאמתם איתנו, ואל תדאגו לא נשכח שום פריט מאחור.
    אכסון ציוד במשרדים- אם יום הכניסה מגיע הרבה אחרי יום הפינוי, אל חשש, תוכלו לאכסן אצלנו את הרהיטים והציוד שלכם. הציוד נמצא בתוך מחסנים, לא במכולות, ובכל ביטחון הציוד ואיכות הציוד נשמרת. המחסנים שלנו נמצאים בראשון לציון ובפתי תקווה.
    שירותי אריזה- במקום להתחיל לחפש קופסאות אריזה ופצפצים בכל הארץ, אנחנו נספק לכם אותם! כמה שתצטרכו, אתם תקבלו.
    שירותי נגרות- בכל בית יש את השניים- שלושה פריטים שאן שום סיכוי שיעברו בדלת. במקרים כאלה, שירותי הנגרות שלנו כוללים פריקת הרהיט והרכבתו במקום החדש, מבלי שתרגישו שהוא פורק מלכתחילה.

    מי אנחנו הובלות אשכנזי

    הובלות אשכנזי אינה דומה לשום חברת הובלות בעמק חפר והסביבה, ולטובה כמובן. החברה שהוקמה לפני כ12 שנה על ידי מיקי אשכנזי, שהוא בעצמו בעל ניסיון רב בהובלות, היא כיום אחת מהמובילות בתחום בארץ. זאת בזכות מגוון השירותים שהיא מציעה, השירות הזמין, עמידה בזמנים מופתית, מקצועיות בלתי מתפשרת, מאות לקוחות מרוצים וכל זה במחירים מעולים המותאמים אישית בהתאם להובלה. אז למה אתם מחכים? הזמינו עכשיו הובלות אשכנזי להובלה הבאה שלכם!

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא