ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    כל הייתרונות בהובלות דירה במרכז

    כל הייתרונות בהובלות דירה במרכז

    מזל טוב על הדירה החדשה! כמה חיכיתם לה, מקום חדש ונקי בו תוכלו להתחיל מאפס. אבל לפני שעוברים לדירה החדשה, צריך להחליט אילו פריטים אתם מעבירים איתכם לדירה החדשה ואילו אתם זורקים, תורמים או מוכרים. בכל מקרה, אתם זקוקים להובלות דירה במרכז. בין אם זו הובלה גדולה או קטנה, יש צורך באחת כזו. כשמחפשים חברת הובלה, חשוב שהיא תהיה אמינה, מקצועית ונותנת שירות ברמה גבוהה כמו עמידה בזמנים וזמינות. אם אתם מחפשים שירות הובלה שכזה במרכז, אתם יכולים להפסיק לחפש, כי הובלות אשכנזי היא חברת ההובלות המושלמת עבורכם, כי מאות לקוחות לא טועים ובוחרים כל פעם מחדש הובלות אשכנזי!

    מגוון השירותים שלנו – הובלות דירות במרכז

    אנחנו הובלות אשכנזי מספקים מגוון שירותים של הובלות דירה במרכז, שיעזרו לכם לעבור דירה בראש שקט. מבין השירותים שלנו-
    הובלה לדירה- שירות הובלות מקצועי ומיומן יעביר לכם את כל הריהוט והחפצים מהדירה הישנה לחדשה. אנחנו נגיע בדיוק בזמן בו הזמנתם אותנו ואל חשש לא נשכח שום רהיט מאחור.
    אחסון חפצים- לפעמים קורה שיום הכניסה לדירה החדשה מגיע הרבה אחרי היום הפינוי, בהפרש של כמה ימים או שבועות. בזמן שאתם ישנים אצל חברים, משפחה או בית מלון או כל פתרון אחר, הציוד שלכם היה מאופסן אצלנו במחסנים.
    קופסאות אריזה- זקוקים לקופסאות אריזה ופצפצים בשביל לאכסן את כל הציוד? כחלק מהשירות שלנו, אנחנו מספקים ללקוחותינו את ציוד האריזה להם זקוקים, בדיוק בכמות לה הם זקוקים!
    שירות נגרות- בכל בית יש את הרהיטים האלו שאולי בחלום יוכלו לעבור דרך דלת. כחלק משירות ההובלות שלנו, אנחנו מספקים נגרים שיפרקו את הרהיט בבית הישן וירכיבו אותו חזרה במקצועיות בבית החדש.

    על הובלות אשכנזי

    הובלות אשכנזי הינה חברת הובלות מובילה בכל הארץ. החברה שהוקמה ב2010 נמצאת כל הזמן במגמת עלייה, בזכות מגוון השירותים שהיא מציעה, מקצועיות בלתי מתפשרת ושירות מושלם הכולל עמידה בזמנים וזמינות, וכל זה במחירים מעולים המותאמים אישית. הבחירה שלי כבר ברורה- הובלות דירה במרכז, רק דרך הובלות אשכנזי!

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא