ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    מעוניינים באריזת דירת תכולה?

    מעוניינים באריזת דירת תכולה?

    מעבר דירה יכול להיות אתגר לא פשוט הכרוך בתכנון קפדני, אריזה מתישה של הציוד ועבודת פירוק והרכבה של הריהוט. כדי להבטיח מעבר חלק, התחילו בפירוק וארגון החפצים לפי קטגוריות. ארזו פריטים שבירים בזהירות, באמצעות ניילון בועות ונייר אריזה, וסדרו אותם בארגזים תוך שאתם רושמים מה יש בכל ארגז. שכרו מובילים מקצועיים כדי לייעל את התהליך ותוכלו ליהנות גם משירותי הובלת דירה כולל אריזה ופירוק ולחסוך זמן ומאמץ.

    מהם שירותי הובלת דירה כולל אריזה ופירוק?

    שירותי הובלה אלו שירותים המוצעים על ידי חברת ההובלות שנועדו לחסוך זמן ומאמץ לדיירים שגם ככה צריכים לטפל במגוון רחב של פעולות ודברים שיש לבצע במסגרת מעבר הדירה. הובלת הדירה מצריכה מאמץ פיזי וזמן שלא בהכרח יש לבעלי הדירות העסוקה בעבודה ובסידורים השונים, משום כך אולי יעדיפו לשלם קצת יותר לחברת ההובלות וזו תשלח אנשי מקצוע מטעמה לבצע בזהירות ובקפידה את האריזה והפירוק של הריהוט והציוד בבית. כמו כן השירות עשוי לכלול גם את הרכבת הרהיטים בדירה החדשה.

    מי צריך שירותים אלה ומהם היתרונות שלהם?

    שירותים אלה יכולים לסייע לכל אדם שאין ביכולתו לבצע את העבודה בעצמו. אלה יכולים להיות אנשים עם מוגבלות פיזית או בריאותית שאינם יכולים לבצע את העבודה, לארוז או להרים דברים. אנשים אחרים החוששים שפירוק לא מקצועי של הרהיטים עשוי להרוס אותם ולהצריך מהם רכישה של ריהוט חדש. כמו כן אנשים העסוקים מאוד ואין באפשרותם להתעסק עם מלאכת האריזה, הפירוק וההרכבה של הרהיטים גם כן עשויים למצוא את עצמם בסופו של דבר זקוקים לשירותים אלו.

    שירות אמין ומקצועי לכל דירה בכל סדר גודל:

    חברת הובלות אשכנזי פועלת בענף כבר מעל 15 שנים באהבה ובמקצועיות ונחשבת לאחת החברות המובילות בענף. שם החברה הולך לפניה עם אינספור ממליצים שנהנו וייהנו משירותי הובלות מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. בין אם אתם זקוקים לשירותי הובלות רגילים ובין אם אתם זקוקים לשירותים מיוחדים נוספים כמו אריזה ופירוק – נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא