ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות קטנות בתל אביב

    הובלות קטנות בתל אביב

    חברת הובלות קטנות בתל אביב

    הצורך בהזמנת חברה שמציעה שירותי הובלות קטנות בתל אביב, הוא דבר שכל תושב בעיר הזאת מכיר. ככה זה כשדירה ממוצעת "מתפרשת" על 35 מטר מרובע ושמרבית הצעירים בעיר מחליפים דירה לפחות אחת לשנתיים. חברת ״הובלות אשכנזי״ עזרה לרבים מאותם אנשים, ותשמח לעזור גם לכם בהובלה הבאה שלכם ברחבי תל אביב. להלן הקריטריונים שיגרמו לכם לבחור דווקא בנו.

    הובלות קטנות בתל אביב – כך תזהו חברה איכותית

    ישנן אינספור חברות שיוכלו לבצע עבורכם הובלות קטנות במרכז ותל אביב בפרט, ולמעשה כל חאפר עם רכב גדול מהממוצע יכול להציע לכם את השירות המבוקש הזה. האחריות שלכם היא לדעת לסנן וזאת באמצעות בדיקת הקריטריונים הבאים:

    • התאמה מלאה לצרכים – חפשו חברה ששירותיה באמת מתאימים לסוג הדירה, הבניין והאזור שלכם. הדבר אמור להתבטא בצי של משאיות קטנות שיצליחו להיכנס לרחוב שלכם, ציוד העברה שיאפשר לסבלים להעמיס את התכולה גם דרך חדרי מדרגות צרים, וכמובן שירותי מנוף במקרה הצורך.
    • קיומו של מפגש מקדים – לא כל חברות ההובלה מציעות להגיע אליכם לפני יום ההובלה להתרשמות כללית מהחפצים להעברה, מחדר המדרגות והמעלית, מאתגרים צפויים וכדומה. אל תוותרו על העניין החשוב הזה, שכמעט תמיד חוסך הרבה מפחי נפש, קצרים בתקשורת, ולבסוף – תוספות מחיר.
    • שירותים נוספים שיכולים לעזור – ישנן חברות שמלבד שירות ההובלה עצמו יוכלו להציע לכם גם שירותים נלווים נוספים. חברות שכאלו ישמחו לארוז עבורכם את כל התכולה ויש כאלה שגם ישמחו לחסוך מכם את פריקת הציוד. בשורה התחתונה, כדאי לשאול את כל השאלות, ולחסוך מעצמכם עבודה מיותרת.
    • חוזה הוגן ומפורט – בשל העובדה שמרבית מהמזמינים של שירותי הובלות קטנות הינם חבר'ה צעירים ונטולי ניסיון בנושא ההובלות, חברות רבות מנסות לנצל זאת. על כן תהיו ערניים לכל סעיף בחוזה ואל תותירו מקום לספקות. חשוב לשים דגש מיוחד על נושא האחריות והביטוח, חפצים יקרי הערך, נזקים לשטחים הציבוריים (מעלית, קירות, חדר מדרגות) וכדומה.

    הובלה קטנה בתל אביב – אשכנזי לפני כולם!

    הובלות קטנות בתל אביב הן המומחיות של חברת "הובלות אשכנזי", אשר תשמח לעמוד לרשותכם בכל משימת הובלה שעומדת על הפרק. חברתנו עומדת בכל הקריטריונים המתבקשים מחברת הובלות אמינה ומקצועית, וכל שנותר לכם זה להרים טלפון ולהצטרף למעגל הלקוחות המרוצים שלנו.

    הובלה קטנה תל אביב

    הובלה קטנה תל אביב

    מזל טוב על מעבר הדירה הקרב ובא! בטח ההתרגשות בשיאה. אתם סוף סוף הולכים לעבור  לבית החלומות שלכם, שכבר חודשים רבים אתם מעצבים ומשאירים את הדירה הישנה מאחור. אתם כבר כל כך מחכים ללילה הראשון בו תישנו בדירה החדשה! רגע לפני שאתם חולמים על הריהוט והעיצוב של הדירה החדשה, בכל זאת יש דברים שתרצו להעביר מהדירה הישנה. אמנם הובלה קטנה תל אביב זה מה שאתם צריכים, אבל עדין מדובר בהובלה שצריך לקחת בחשבון. אם אתם מחפשים חברת הובלות מקצועית, בתמחור טוב ועם שירות מעולה הכולל עמידה בזמנים, זמינות ושירות אקסטרה, אנחנו הובלות אשכנזי כאן בשבילכם.

    צעד גדול עבורכם – הובלה קטנה תל אביב

    כשמדובר על הובלה גדולה או הובלה קטנה תל אביב, אין ספק שהובלות אשכנזי יהיו כאן בשבילכם. עם שירות מעולה ומגוון שירותים שאנחנו אתם בוודאות תצאו מרוצים. חלק מהשירותים שלנו הם-
    שירותי הובלה- שירותי הובלה קלאסיים רק דרך הובלות אשכנזי. עומדים בזמנים ולא שוכחים אף ארגז מאחור.
    שירות נגרות- לכל בית יש את הרהיט הזה (כנראה אפילו יותר מרהיט אחד) שלא עובר בדלת. הנגרים המוכשרים שלנו יפרקו לכם את הרהיט במקום הישן וירכיבו לכם אותו במקום החדש, מבלי שתשימו לב להבדל.
    שירותי אריזה- בכל הנוגע לאריזה, הקופסאות והמוצרים הנלווים, עזרה באריזה ובפריקה- אנחנו הובלות אשכנזי כאן בשבילכם.
    שירותי אחסון- המחסנים שלנו בראשון לציון ופתח תקווה עומדים כאן בשבילכם במידה ואתם צריכים להחסן את הציוד שלכם בין תקופת פינוי הדירה לתקופת הכניסה לדירה.

    הבחירה שלי רק הובלות אשכנזי

    אנחנו הובלות אשכנזי בעלי שירותים רבים, בין אם הובלות גדולות או הובלות קטנות תל אביב, שירות אריזה, שירותי אחסון ועוד. מאז קום החברה בשנת 2010 החברה רק הולכת ומשתפרת וכיום היא בעלת מוניטין גבוה ורפרטואר מרשים. זאת בזכות השירותים הרבים שהיא מציעה, מקצועיות רבה מצד העובדים בחברת ההובלות, השירות הבלתי מתפשר שכולל עמידה בזמנים וזמינות, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה וכל זה בתמחור הגיוני שמתבצע באופן אישי בהתאם לאופי ההובלה.

    הובלה קטנה בתל אביב

    מזל טוב על מעבר המשרד! זה משהו שבהחלט חיכיתם לו כבר תקופה ארוכה. לעבור למקום יותר מואר, מרווח, וקרוב לבית. רגע לפני שאתם מפנטזים על המשרד החדש שלכם, עליכם לדאוג לחברת הובלות שתדאג להעביר לכם את כל תכולת המשרד. בין אם היו מעוניינים בהובלה גדולה או הובלה קטנה בתל אביב, חשוב לשים לב שכשבוחרים חרת הובלות, שהביקורות עליה משבחות, שהיא מקצועית ביותר ונותנת שירות מעבר למצופה בנוגע לעמידה בזמנים, זמינות ושירותים נוספים. אם אתם עדין מחפשים את חברת ההובלות המושלמת עבורכם, אנחנו הובלות אשכנזי נשמח לעמוד כאן לשירותכם. אנחנו מבטיחים לכם שמהשירות שלנו אתם תצאו מרוצים!

    חשוב לבחור נכון – הובלה קטנה בתל אביב

    גם כשמדובר על הובלה קטנה בתל אביב, אי אפשר להתפשר. גם ככה העברת משרד זהו תהליך ארוך שצריך לדאוג להמון פרטים, אז שלפחות מחברת ההובלות יהיה לכם שקט. מגוון השירותים שאנחנו מציעים לדוגמא הם
    שירות הובלות- המטרה לשמה הקמנו את חברת ההובלות, רק שאנחנו עושים זאת בלי טעויות. אנחנו עומדים בזמנים, שומרים על תכולת הקופסאות ולא משאירים אף פריט מאחור.
    שירותי אריזה- בכל הנוגע לאריזה של הריהוט והציוד שלכם, אנחנו כאן. אספקת קופסאות וציוד נלווה לאריזה, אריזה הציוד ופריקתו תוך שמירה על הציוד.
    שירות נגרות- ישנם בתים ומשרדים שקיים המוצר היחידי הזה, שלא עובר בדלת, ולעיתים אפילו מדובר ביותר מפריט אחד. שירותי הנגרות שלנו כוללים פירוק והרכבה של הרהיטים מבלי שבכלל תשימו ל להבדל.
    שירותי האכסון שלנו- במידה ויש לכם כמה ימים בין היום בו אתם מפנים ליום בו אתם נכנסים למשרד או לדירה, אתם מוזמנים לאכסן אצלנו במחסנים בראשון לציון ופתח תקווה את כל הציוד שלכם.

    על הובלות אשכנזי

    הובלה קטנה בתל אביב או כל הובלה אחרת באזור המרכז ידוע שעושים אצלנו בהובלות אשכנזי. השירות הבלתי מתפשר שכולל מגוון שירותים נוספים מעולים, זמינות לטלפון ועמידה מופתית בזמנים יחד עם מקצועיות רבה החל משיחת הטלפון הראשונה ועד סיום המעבר הם שגורמים להובלות אשכנזי להיות מובילים בתחום.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא