ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלת דירה כולל אריזה ופירוק

    הובלת דירה כולל אריזה ופירוק

    מזל טוב על מעבר הדירה! אתם ודאי נורא מתרגשים. אחתם חולמים על המעבר הזה חודשים רבים ויודעים בדיוק איך כבר יראה עיצוב הבית. יחד עם השמחה, ישנם דברים שצריך לדאוג להם בכל הנוגע למעבר דירה, לדוגמא חברת הובלות. כשבוחרים חברת הובלות, חשוב שיהיו לה ביקורות טובות, ניסיון רב, מקצועיות בלתי מתפשרת ומתן שירות הכולל עמידה זמנים, זמינות לטלפון וכמובן הובלת דירה כולל אריזה ופירוק. רבות הן חברות ההובלה בארץ, אך מעטות מספקות את כל השירותים האלה באופן מושלם. אמנם מטעות, אך קיימות, כי הובלות אשכנזי היא חברה הובלות שעומדת בכל הקריטריונים לחברת הובלה מושלמת.

    הובלת דירה הכוללת אריזה ופירוק – רק אצל המקצוענים

    הובלות אשכנזי היא אחת החברות היחידות בארץ שעושות הובלות דירה כולל אריזה ופירוק באפס טעויות. מלבד שירות הובלות מקצועי ומיומן, בעל תשבחות רבות, שירותי האריזה שלנו הם מעבר למצופה. בין אם זה בסיפוק כל חומרי האריזה הנדרשים ועזרה באריזת הרהיטים והציוד ופריקתם בדיוק במקום בו תרצו, אנחנו עושים זאת בצורה המקצועית ביותר, מבלי להרוס או לשכוח שום פריט מאוחר. בנוסף, יש לנו שירותי נגרות, הכוללים פריקה והרכבה מחדש של פריטים שלא ניתן להוציא אותם מהבית, בשל הגודל שלהם. הנגרים שלנו כל כך מקצועיים ומיומנים שאנחנו בטוחים שלא תבחינו בהבדל. כמוכן, יש לנו שירותי אחסון, כך שאם יום הפינוי הוא מה ימים או שבועות לפני יום המעבר, תוכלו להיות עם ראש שקט בכל הנוגע לשמירה הציוד שלכם. המחסנים שלנו ממוקמים בראשון לציון ופתח תקווה.

    מובילים אתכם להצלחה

    הובלות אשכנזי היא חברת הובלות שהוקמה בשנת 2010 על ידי מיקי אשכנזי, שהוא עצמו בעל ניסיון הובלות של 15 שנה. בכל הנוגע על הובלת דירה כולל אריזה ופירוק, אין ספק שהובלות אשכנזי עושים זאת בצורה הטובה ביותר. בזכות המקצועיות הבלתי מתפשרת, מאות הלקוחות המרוצים מדי שנה, הניסיון הרבה והשירות הבלתי מתפשר הכולל עמידה בזמנים, זמינות ושירותים נוספים אנחנו הובלות אשכנזי נחשבים לבעלי מוניטין גבוה ורפרטואר מרשים בתחום ההובלות.

    הובלות כולל אריזה

     

    הובלות כולל אריזה

    כל אדם העומד לקראת מעבר דירה, משרד או כל מעבר אחר יזדקק לרוב לשירותי הובלה. שירותים אלה מבין השכיחים ביותר בישראל ובעולם והם מאפשרים לנו להעביר את הציוד והריהוט שלנו בבטחה ובמהירות ממקום אחד לאחר. אשכנזי הובלות מציעה לכם שירותי הובלות כולל אריזה ושירותים נוספים הנדרשים לכם על מנת לבצע את המעבר בקלות ובמהירות. לפרטים נוספים צרו קשר או השאירו פרטים באתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

    היתרונות של שירותי הובלות כולל אריזה:

    • אריזה יעילה ומאורגנת: מובילים מנוסים מיומנים באריזה יעילה ומהירה של חפצים, ומבטיחים שהכול יהיה מתאים היטב וארוז בצורה בטוחה בקרטונים. אלה משתמשים בחומרי אריזה וטכניקות מקצועיים ומדויקים כדי להגן על חפצים שבירים, ולהפחית את הסיכון לנזק במהלך ההובלה.
    • נוחות וחיסכון בזמן: הובלות מקצועיות דואגות לכל תהליך האריזה וחוסכות לכם זמן ומאמץ יקרים. ניתן להתמקד בהיבטים מהותיים אחרים של מעבר הדירה (או כל מעבר אחר) תוך השארת האריזה למובילים.
    • פתרונות אריזה מותאמים אישית: הובלות אשכנזי מציעה שירותי אריזה מותאמים לצרכים הספציפיים שלכם, כגון: אריזת פריטים עדינים ושבירים, פירוק של ריהוט ועוד. ניתן גם לשלב בין האריזה של חלק מהציוד בעצמכם ולהשאיר לאנשי המקצוע את הטיפול בחפצים העדינים ו/או השבירים יותר.
    • כיסוי ביטוחי: חברות הובלה מומלצות לרוב מספקות כיסוי ביטוחי לחפצים והרהיטים שלכם בשירותי האריזה וההובלה. כיסוי זה מציע שקט נפשי, בידיעה שהרכוש שלכם והערך שלו מוגן במקרה של תקריות בלתי צפויות.
    • ציוד וטכניקות מיוחדות: מובילים מקצועיים משתמשים בציוד מיוחד ובטכניקות אריזה והובלה כדי לטפל בפריטים הדורשים "אקסטרה", למשל: יצירות אמנות, עתיקות או מכשור חשמלי ואלקטרוני.
    • שירותים נוספים: חברות הובלה מציעות לרוב שירותים נוספים כמו פירוק, הרכבה ופתרונות אחסון כדי לפשט עוד יותר את תהליך ההובלה. שירותים משלימים אלו, שתקבלו גם אצלנו בהובלות אשכנזי, יכולים להועיל במיוחד אם יש לכם לוח זמנים עמוס או אם אתם זקוקים לפתרונות אחסון זמניים במהלך המעבר.

    על מה חשוב לשים דגש בבחירת חברת ההובלות המתאימה לכם?

    בבואכם לבחור בחברת הובלות בדקו את המוניטין של החברה, מידע עליה באתר שלה, ההמלצות אודות החברה וכמובן את המחיר וכיצד היא מתכוונת להתחייב לעמוד בתאריך ההובלה בהסכם מולכם.

     

     

     

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא