ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות בפתח תקווה

    הובלות בפתח תקווה

    חברת הובלות בפתח תקווה

    בשנים האחרונות הפך הצורך לשירותי הובלות בפתח תקווה למבוקש במיוחד. אחרי שנים רבות של "נמנום נדל"ני", התעוררה העיר משנתה וקצב הבנייה למגורים נחשב לאחד הגבוהים בישראל. אם גם אתם עומדים לעבור לעיר המתפתחת הזו ומחפשים שירות הובלות איכותי, כדאי לכם לנסות את חברת "הובלות אשכנזי". להלן ממגוון השירותים שתוכלו למצוא בחברה איכותית שכזאת.

    שירותי הובלות בפתח תקווה – הובלה, אריזה ועוד

    אם תשכילו להתקשר עם חברת הובלות בפתח תקווה שבאמת הולכת לקראת לקוחותיה, הרי שתקבלו הרבה יותר מרק שירותי הובלה של תכולה ממקום למקום. מה למשל? ובכן, איך נשמעים לכם השירותים הנלווים הבאים:

    • שירותי אריזה – במקום להעביר שעות על גבי שעות באריזת החפצים שלכם, לרבות בגדים, מכשירי חשמל, כלי מטבח, וכמובן – ריהוט, חברת ההובלות יכולה לעשות זאת עבורכם. האריזה תהיה מקצועית יותר, עם סיכון נמוך יותר לשבר, נזק או שמפו שנשפך בארגז. המחיר אינו יקר והחיסכון בזמן משמעותי ביותר!
    • שירותי פריקה – נכון, החלק של הפריקה מעט פשוט יותר מאשר האריזה. ועדיין, בשעות שייקח לכם לפרוק, אתם יכולים להיות בעבודה ולהרוויח, לשתות הפוך בבית הקפה השכונתי, או לבלות זמן איכות עם ילדיכם. הפריקה נעשית על ידי צוות חברת ההובלה ועל פי ההוראות שלכם באופן מהיר, זהיר ומקצועי.
    • שירותי מנוף – מה שעד לפני 15-20 שנה נחשב לשירות נדיר ויקר, הפך לנגיש במיוחד בימינו. בזכות שירות זה אתם חוסכים את האתגרים הרבים שבהובלה דרך מעליות וחדרי מדרגות צרים. כל כך פשוט, וכל כך מהיר.
    • שירותי אחסון – לא כולם עוברים ישירות מדירה לדירה. כך שלפעמים, בתקופות מעבר זמניות, אחסנת חפצים היא עניין הכרחי. בתשלום של כמה עשרות שקלים בודדים ליום, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהריהוט והחפצים שלכם מוגנים מפגעי מזג האוויר, מפריצות ומנזקים.

    הובלה קטנה וגדולה בפתח תקווה – כל השירותים במקום אחד

    לא כל חברת הובלות בפתח תקווה מציעה את מכלול השירותים שהוזכרו לעיל. חברת "הובלות אשכנזי" דווקא כן. אז את ההתלבטויות שלכם תשמרו לדברים אחרים. הרימו טלפון עוד היום וקבעו פגישה שבה תקבלו הצעת מחיר מסודרת בדרך למעבר חלק, מקצועי ומהיר.

    הובלות בפתח תקווה בזול

    שירותי הובלות בפתח תקווה ניתן למצוא בקלות, אולם בהחלט כדאי להשקיע מעט זמן ומאמצים באיתור חברה מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין בתחום. במידה ואתם עומדים בפני מעבר דירה, משרד או עסק בפתח תקווה או לפתח תקווה, הרי ששירותי הובלה הינם חיוניים ויבטיחו לכם מעבר קל, חלק ובטוח. חברת הובלות אשכנזי, תיתן לכם לעבור בראש שקט.

    הובלות קטנות בפתח תקווה

    ישנן חברות הובלות רבות המציעות את שירותיהם באזור מרכז הארץ, אולם חשוב לבחור בחברה שקיבלתם עליה המלצות וחוות דעת וכזו ששירותיה כוללים ביטוח ואחריות. מומלץ שלא להתפתות לחברה המציעה את המחיר הזול ביותר, שכן הזול עלול לעלות לכם ביוקר ויש למצוא איזון ושילוב נכונים בין איכות, מקצועיות, אמינות, אחריות ומחיר הוגן. שירותי הובלות בפתח תקווה מתאימים למגוון צרכים ולא למעבר דירה בלבד. בכל מצב בו אתם זקוקים לסיוע בהעברת פריטים בודדים דוגמת ספה, מכונת כביסה, מקרר, כספת וכו', הרי שתוכלו להסתייע בשירות וליהנות ממחיר משתלם. נוסף על ההובלה עצמה, תוכלו להסתייע במגוון שירותים נלווים בהתאם לצרכים האישיים שלכם כגון שירותי אריזה, אחסון חפצים, סיוע בפריקה וסידור בדירה החדשה ועוד. ניתן ומומלץ לבטח את ההובלה ולחתום על חוזה ביטוחי בו המוביל מתחייב שהציוד לא ייפגע ובמידה וכן, הרי שתזכו לפיצוי הולם. 

    הובלות דירה בפתח תקווה

    חברת הובלות אשכנזי מתמחה במתן שירותי הובלות מקצועיים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. צוות החברה כולל אנשי מקצוע מומחים, מנוסים ומיומנים המתמחים במתן מגוון שירותים שיבטיחו לכם הובלה ומעבר קלים וחלקים בהם: אריזה, עבודות נגרות, אחסון תכולה, שירותי מנוף ועוד. אנו עומדים לשירותכם בזמינות מלאה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי ביחס אישי, באחריות, אמינות וברמת מחירים משתלמת במיוחד.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא