ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות דירה בתל אביב

    הובלות דירה בתל אביב

    חברה להובלות דירה בתל אביב

    בבואכם לחפש שירות הובלות דירה בתל אביב, תגלו אינספור חברות הנלחמות על ליבו של הלקוח. הדבר מתבטא במגוון שירותים מקצועיים שמקלים על הליך ההובלה עצמו. חברת ״הובלות אשכנזי״ נחשבת לאחת החברות היותר מבוקשות מהבחינה הזאת, ותספק לכם חבילת שירותים מקיפה ויעילה במיוחד. במה זה מתבטא בפועל? הישארו עמנו.

    הובלות דירה בתל אביב – כל השירותים שתמצאו בחברה איכותית

    ישנן חברות הובלה רבות באזור תל אביב, אך רק חלקן מציעות שירות מקיף שכולל מלבד ההובלה גם את האפשרויות הבאות:

    • שירותי אריזה – במקום לארוז בעצמכם, חברה איכותית תעשה הכל עבורכם. צוות אורזים מיומן יגיע לביתכם עם כל הציוד הדרוש, ימיין את התכולה כרצונכם ויארוז אותה בצורה בטוחה ומסודרת. רוצים בכל זאת לארוז בעצמכם? חברה איכותית תדאג לספק לכם את כל הציוד הדרוש, החל מאמצעי הדבקה ועד קרטונים איכותיים בגדלים שונים.
    • עבודת מנוף – העברת תכולת דירה דרך החלון באמצעות מנוף היישר לתוך רכב ההובלה, הינה מהירה יותר מאשר עבודת כפיים של צוות המובילים. כמו כן, לעיתים קיימת בעיית נגישות לדירה או שפריטים מסויימים לא יכולים לעבור דרך הדלת. שירותי מנוף יפתרו את הבעיה ולא כל חברה מחזיקה באחד שכזה.
    • שירותי נגרות – משום שחלק מפרטי הריהוט מחייבים פירוק והרכבה מחדש בעת הובלתם, חשוב מאוד שפעולות אלו יבוצעו ע"י איש מקצוע מיומן, כך שלא ייגרם נזק. נגר הוא בעל המקצוע המתאים למשימה ולא סבל, ובחברה איכותית יקפידו על כך.
    • אחסנה – מעוניינים להעביר את התכולה או חלקה לאחסון לשם שימוש עתידי? גם זה אפשרי בחברה איכותית, עם מחסן פרטי ומאוורר בו תוכלו להשתמש לתקופת הזמן הרצויה.

    חברה להובלת דירה בתל אביב – אשכנזי הוא השם שלכם

    את כל מערך השירותים שלעיל ועוד הרבה יותר, תוכלו למצוא אצל חברת ״הובלות אשכנזי״. הובלות דירה במרכז ובתל אביב בפרט הן המומחיות שלנו, והכל באדיבות ובתמחור הוגן. צרו עימנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת והצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלנו.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא