ימים בשבוע (לא בשבת)

פריסה ארצית

הזמן הובלה עכשיו

התקשרו 03-6888834

מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם






    הובלות קטנות במרכז

    הובלות קטנות במרכז

    הובלה היא העברת חפצים ממקום אחד למקום אחר, לדוגמא: העברת דירה או העברת משרד. כשמשתמשים במונח הובלה קטנה מתכוונים להובלה שהיא לא גדולה כמו הובלה של תכולת דירה, אלא להובלה שכוללת מספר פריטים קטן לדוגמא: מכונת כביסה וכמה ארגזים. ההגדרה כוללת גם העברת פריטים בודדים כגון: שולחן פינת אוכל, פסנתר (שקנינו או ירשנו מסבתא), מכונת כביסה, סלון ועוד.

    כמו בחיפוש אחר הובלה גדולה גם בהובלה קטנה, קיימת חשיבות רבה בעבודה מול מובילים מקצועיים ואדיבים להם ניסיון רב אשר ידאגו שהפריטים שלנו יגיעו למשכנם החדש שלמים, ללא שריטות ומכות – בכך אין להקל ראש.

    קהל היעד בהובלות קטנות בתל אביב הוא קהל מגוון: מסטודנטים שמעוניינים לעבור ממקום אחד למקום שני ולהם מעט פריטים להעברה ועד ללקוח או חברה שרכשו פריט כבד וגדול הזקוק להובלה מקצועית ובטוחה. הדרישה להובלות קטנות במרכז רבה וכן כמות נותני השירותים לכך.

    הובלות קטנות במרכז מבצעים עם אשכנזי הובלות

    אנו בחברת הובלות אשכנזי מתמחים בתחום הובלות קטנות במרכז, נדאג שההובלה שלך תעבור בנעימים בעזרת הצוות המקצועי בעל הניסיון הרב בעולם ההובלות שלנו (הגדולות והקטנות כאחד). נדייק ונגיע בזמן למקום שאותו נקבע. נבוא ערוכים ומצוידים לביצוע המשימה הן מבחינה טכנית (לדוגמא אם תזדקק למנוף נדאג לכך, כמובן בתיאום מראש) והן מבחינת כוח האדם. נדאג לתת לך את הייעוץ והמענה לו אתה זקוק ללא כל קשר לכך שזוהי רק הובלה קטנה. המוצרים שנוביל לך יגיעו ליעדם שלמים, ללא שריטות ומכות. תוכל להשתמש גם בשירותי הנגרות שלנו הנעשים על-ידי נגר מקצועי, לדוגמא הרכבת ארון במשכנו החדש בתום הובלתו. תקבל מאתנו מחיר הוגן.

    התקשר אלינו עוד היום ואנו נעזור לך במשימה בהקשבה, ייעוץ ועבודה מקצועית ואדיבה!

    הובלות אשכנזי – טלפון: 052-5888034, או בטלפון 03-6888834 או חפש אותנו באתר האינטרנט
    hovalot-ashkenazi.co.il התרשם והשאר פרטים ואנו נחזור אלייך בהקדם האפשרי.

    חברת הובלות קטנות במרכז

    הצורך בביצוע הובלות קטנות במרכז הארץ הינו דבר שכיח ביותר באזור הגדול והתוסס הזה. אינספור אנשים זקוקים בכל יום להובלות קטנות מסוגים שונים והם מחפשים חברת הובלות מקצועית שניתן לסמוך עליה. חברת "הובלות אשכנזי" נחשבת לאחת החברות היותר מקצועיות ואמינות באזור המרכז והיא עומדת בכל קריטריון חשוב שאתם מחפשים. להלן כמה דוגמאות לכך.

    הובלות קטנות במרכז – מה תציע לכם חברה איכותית בתחום?

    רכשתם מוצר או רהיט ואינכם רוצים להוסיף גם מאות שקלים על דמי המשלוח או לחכות לזמינות מערך השליחויות? ואולי בכלל החלטתם לעזוב את הדירה השכורה הקטנה שלכם לטובת מקום מרווח יותר? במקרים שכאלה אתם צריכים חברת הובלות אשר מקבלת גם הזמנות עבודה קטנות מהרגיל, ולבדוק שהיא עומדת בקריטריונים הבאים:

    • ללא הגבלות תכולה ומרחק – זקוקים להובלה הובלה קטנה באותה העיר? באותה השכונה או אפילו באותו הבניין? הצוות של חברת הובלות מקצועית לא יסרב לכם עם תירוצים שונים, ואף יסכים לבצע הובלה של פריט בודד גם למקומות מרוחקים. במילים אחרות – בחברת הובלות איכותית לא יתחשבנו איתכם על היחס בין מספר הפריטים שיש להעביר לבין מרחק הנסיעה, ויקבלו כל הובלה בשמחה.
    • הובלה מעכשיו לעכשיו – מצאתם ספה, ארון או כל פריט גדול אחר במחיר מציאה ואתם לא רוצים לפספס אותו? בחברה איכותית תוכלו למצוא שירותי הובלה מעכשיו לעכשיו שיעזרו לכם באופן מיידי.
    • עזרים מיוחדים – זה שמדובר בהובלה קטנה לא אומר שהיא לא מסובכת. על כן רצוי לברר מראש האם החברה המיועדת מציעה בנוסף גם שירותי מנוף, התמחות בפירוק והרכבה ועוד. חברה איכותית תציע זאת גם אם היא מתעסקת רק בהובלות קטנות, מה שיאפשר לכם להעביר כל תכולה ובכל תנאי שטח.

    הובלות קטנות במרכז עם אחריות מלאה

    הובלות קטנות במרכז הארץ זוהי המומחיות של חברת "הובלות אשכנזי". באפשרותנו לספק לכם את כוח האדם המתאים לכל משימה, עם שירות מקצועי ואדיב שכולל גם שירותים משלימים (אריזה, אחסון ועוד) וכמובן מחירים הוגנים. לפרטים נוספים וקביעה עם נציג מטעמנו לשם קבלת הצעת מחיר מסודרת, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר בטלפון או בדף יצירת הקשר.

    הובלות קטנות במרכז הארץ

    שירותי הובלות נדרשים בעיקר כאשר מדובר במעבר דירה או בכניסה למשרד חדש, אולם ישנם מקרים בהם אתם מעוניינים להעביר פריט אחד או מספר מצומצם של פריטים וכאן ניתן לעשות שימוש בשירות הובלות קטנות במרכז. חברת הובלות קטנות במרכז מספקת פתרון נוח, איכותי ויעיל לכל צורך של העברת כמה פריטים וחפצים בלבד דוגמת: מקרר, ספה, כספת, ארון וכו'. הובלה קטנה הינה זולה ומשתלמת למדי וזאת בהשוואה להובלה רגילה. בהתאם לסוג הפריטים, גודלם, מספרם ומשקלם, הרי שיותאם הרכב מסוים לביצוע המשימה. מחפשים חברה מקצועית? הובלות אשכנזי היא הכתובת שלכם.

    שירותי הובלות קטנות במרכז

    בבואכם לבחור שירותי הובלות קטנות במרכז, הרי שחשוב לציין מראש ולתאם את כל הפרטים הרלוונטיים. הסיכום והתיאום מראש, ימנע אי הבנות בהמשך, טעויות ועוגמת נפש. מומלץ לעורך הסכם כתוב המפרט את כל השירותים שאתם מקבלים והפריטים שאתם מעוניינים להוביל. הסיכום הכתוב אמור לכלול פירוט עלויות מדויק וכולל וזאת על מנת למנוע מצב בו יהיה עליכם לשלם תוספת מחיר במהלך ההובלה וזאת בצורה לא צפויה. הובלות קטנות במרכז מתאימות ומהוות פתרון מצוין לסטודנטים רבים העוברים מדירה שכורה אחת לאחרת ואין ברשותם רכוש רב. 

    הובלות קטנות במרכז בזול

    חברת הובלות אשכנזי שהוקמה בשנת 2010 מתמחה במתן שירותי הובלות מגוונים ומקצועיים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים בהם הובלות קטנות במרכז. צוות העובדים המיומן והמנוסה שלנו הינו בעל הכשרה ומומחיות מקצועית שיבטיחו ביצוע המלאכה על הצד הטוב ביותר. נוסף על הפן המקצועי, אנו מקפידים לתת דגש ליחס אישי ואדיב, אחריות ואמינות וזאת על מנת להבטיח כי אתם זוכים למענה כולל איכותי בהתאמה לצרכיכם האישיים.

    מלאו את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

    הובלות אשכנזי תנו לנו לעזור לכם עם ההובלה שלכם





      עוד בנושא